کم هزینه زیبا باشید

گاهی پیش می آید که جهت مدیریت برنامه های زندگی خود، نیاز به کمی صرفه جویی داشته باشید! صرفه جویی را باید از موارد غیرضروری آغاز کنید که شامل لوازم آرایشی و زیبایی نیز می‌شود. حذف کردن به یک باره تمام هزینه هایی که صرف خرید لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شود؛ عملاً ممکن نیست!

کم هزینه زیبا باشید
کم هزینه زیبا باشید

راههایی جهت کاهش هزینه لوازم آرایشی و زیبایی:

گاهی پیش میآید که جهت مدیریت برنامههای زندگی خود، نیاز به کمی صرفه جویی داشته باشید! صرفه جویی را باید از موارد غیرضروری آغاز کنید که شامل لوازم آرایشی و زیبایی نیز میشود. حذف کردن به یک باره تمام هزینههایی که صرف خرید لوازم آرایشی و بهداشتی میشود؛ عملاً ممکن نیست! بهتر است از روشهایی کاربردی جهت کاهش هزینه محصولات آرایشی استفاده کنید. حتی با صرف هزینههای کم نیز امکان زیبایی وجود دارد. در مقاله پیش رو قصد داریم، شیوهها و تکنیکهایی را آموزش دهیم تا بتوانید بودجه خود را در زمینه لوازم آرایشی بهداشتی کاملاً کنترل کنید.


از برندهای باکیفیت و ارزان قیمت غافل نشوید!

بهترین برندهای آرایشی بهداشتی از کیفیتهای فوقالعادهای برخوردار هستند؛ اما باید بدانید که عمده قیمتی که میپردازید؛ بابت اعتبار برندها است. بنابراین اگر کمی حوصله داشته باشید؛ حتماً در میان قفسههای انتهای فروشگاهها یا غرفههای مختلف نمایشگاهها محصولاتی که قیمت مناسبی دارند را خواهید یافت. با خرید بسیاری از محصولاتی که نام و نشان مطرحی ندارند اما از کیفیت مناسبی برخوردار هستند؛ به کاهش هزینه محصولات آرایشی کمک کنید.

برند مخصوص خود را بسازید

اگر صفحات اینترنتی را به خوبی بگردید؛ سرشار از مطالبی است که ساخت لوازم آرایشی بهداشتی مختلف را از طریق مواد طبیعی آموزش میدهند. تلاش کنید که برندی مخصوص به خود و در خانه تان تولید و استفاده کنید. این روش علاوه بر کاهش هزینه محصولات آرایشی، در سلامتی شما نیز بسیار موثر است. لوازم آرایشی بهداشتی هرچقدر که ادعای طبیعی بودن داشته باشند؛ مقادیری مواد شیمیایی را جهت نگهداری بیشتر محصولات استفاده میکنند. بنابراین با ساخت لوازم آرایشی در منزل خود، سلامتی را برای خود به ارمغان آورید.

جشنوارهها و نمایشگاهها را از دست ندهید

اگر به دنبال خرید تخفیف ‌دار لوازم آرایشی هستید؛ به هیچ عنوان نمایشگاهها و جشنوارهها را فراموش نکنید. معمولاً در نمایشگاههای فصلی، دورهای و تخصصی، مقادیر بالایی از محصولات آرایشی بهداشتی در اختیار مصرف ‌کنندگان قرار میگیرد. درواقع شرکتها از این طریق قصد تبلیغ محصولات خود را دارند اما شما از آن سود می برید. با خرید تخفیف دار لوازم آرایشی، امکان کاهش هزینه محصولات آرایشی خود را در بوجود می آورید. اگر به دنبال صرفهجویی در این خصوص هستید،؛ سعی کنید که لوازم مورد نیاز خود را به‌ جای داروخانهها از فروشگاههای غیرمرتبط خریداری کنید. بازارهای آنلاین نیز بهترین فرصت جهت یافتن خرید تخفیف دار لوازم آرایشی محسوب میشوند.


مهمترین محصولات آرایشی بهداشتی را بخرید!

اگر با خود صادق باشید؛ حتماً امکان حذف برخی اقلام وجود دارد. قطعاً همه لوازم آرایشی بهداشتی که قبلاً مصرف میکردید را صد در صد نیاز ندارید! به طور مثال اگر ریمل یا رژ زدن بخش جدا نشدنی آرایش شما هستند؛ بیشترین بودجه را صرف خرید بهترین کیفیت‌ها کنید و از خرید لوازم آرایشی بهداشتی که کمتر مورد استفاده قرار میگیرد؛ خودداری کنید! این روش یکی از بهترین متدهای مدیریت هزینهها و کاهش هزینه محصولات آرایشی بهداشتی است.

بازیابی لوازم آرایشی معیوب

گاهی پیش میآید که برخی لوازم آرایشی بهداشتی میشکند یا درب آن خراب میشود. شاید در گذشته به راحتی آن را دور می‌انداختید! اما الان زمان صرفهجویی است و باید به فکر بازیابی آنها باشید. اگر امکان تعمیر جعبه یا قوطی لوازم آرایشی وجود دارد آن را انجام دهید. اما اگر قابل درست شدن نیست؛ حتماً محتویات داخل آن را درون ظرف دیگری قرار دهید تا بعداً از آن استفاده کنید. هنگام خرید آنلاین توجه کنید که کیفیت محصولات از متوسط بیشتر باشند. اما اگر بازهم محصولات آرایشی دچار ایراد شدند؛ فکر دور انداختن آنها را فراموش کنید! با انجام کارهایی که در گذشته انجام میدادید؛ امکان کاهش هزینه محصولات آرایشی وجود ندارد.

استفاده از لوازم آرایشی را مدیریت کنید

کمی به طریقه مصرف خود توجه کنید! شاید نیازی به حجم زیادی از آرایش نداشته باشید. با به کارگیری متدهای جدید، با کمترین و ملایم ترین آرایشها جذابیت بیشتری به دست میآورید. در بیشتر روزها، شاید استفاده از کمی ریمل و کرم کافی باشد. باقی لوازم آرایشی را برای روزهای دیگر بگذارید! اگر به دنبال کاهش هزینه محصولات آرایشی هستید؛ باید برنامه ای را جهت مدیریت مصارف خود در نظر بگیرید! گاهی با بهره گیری از برخی روشها، امکان استفاده از زیرسازیهای ارزان و کاربردی تری نیز وجود دارد. از روشهای جدید استفاده کنید و استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی و خرید آنلاین آن را کاهش دهید. هرچه در مدیریت خود موفق تر باشید؛ ذخیره مناسبی از لوازم آرایشی برای روزهای مهم تر در اختیار دارید.

عمده یا خانوادگی خرید کنید

منظور از خانوادگی خرید کردن، استفاده از نمونههایی است که به صورت خانواده تولید میشوند. معمولاً شرکتها نمونههای خانوادگی را ارزان تر از ارزش واقعی آن میفروشند. اما به تاریخ انقضای آن توجه داشته باشید. در این صورت برای مدت زمان زیادی محصول را در اختیار خواهید داشت.


همچنین امکان خرید آنلاین از سایتها و فروشگاههای اینترنتی نیز وجود دارد که با ارائه تخفیف، فروش عمده و عرضه محصولات آرایشی به صورت خانوادگی، در کاهش هزینه محصولات آرایشی بسیار موثر هستند.

خرید تخفیف ‌دار لوازم آرایشی را فراموش نکنید

معمولاً بسیاری از فروشگاههای اینترنتی و مغازههای فروش لوازم آرایشی بهداشتی، به صورت دورهای تخفیفهایی را لحاظ میکنند. فروشگاهها معمولاً روزها یا ساعات مشخصی را تعیین میکنند و آن را به اطلاع مشتریان خود میرسانند. طی ساعات و روزهای اعلام شده، خرید آنلاین و خرید تخفیف ‌دار لوازم آرایشی امکان پذیر است. بنابراین به راحتی امکان کاهش هزینه محصولات آرایشی خود را در اختیار دارید. اگر این دست تخفیفها را در ویدوین نشان کنید از نزدیک شدن تاریخ شروع تخفیف و انقضای آن با  خبر خواهید شد. از طرفی برخی فروشگاهها خرید آنلاین بیش از مبلغ خاصی را تخفیف دار میکنند. به طور مثال اگر بیش از ۱۰۰ هزار تومان از فروشگاهی خرید کنید؛ امکان استفاده از تخفیف تا سقف معینی را دارید. بنابراین جهت کاهش هزینه محصولات آرایشی، حتماً به جزئیات  تخفیفهای ارائه شده توسط فروشگاههای مختلف توجه کنید. 

بسیاری از راهکارهای ارائه شده عملی و در دسترس هستند. بنابراین نگران کاهش هزینههای خود نباشید و با یک مدیریت صحیح و عاقلانه، هزینههای خود را مدیریت کنید!



مقاله قبلی

تعمیرات آنلاین

مقاله بعدی

زندگی مینیمال

شنبه، 23 فروردین 1399 11:18