ویدُوین چطور به جذب مشتریان شما کمک می‌کند؟

ویدوین با جمع‌آوری همه تخفیف‌های اینترنتی شامل کد تخفیف، پیشنهادهای تخفیف‌دار، جشنواره‌ها، کمپین‌ها و رویدادهایی که فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌دهند و ایجاد یک بانک اطلاعاتی معتبر، در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین مراجع تخفیف‌های اینترنتی است. با توجه به اینکه یکی از شعارهای مهم ویدُوین، ایجاد بستری برای توسعه کسب‌وکارهاست در این مقاله توضیح می‌دهیم که ویدُوین در حوزه کسب‌وکارها چه فعالیتی انجام داده و چطور به جذب مشتریان شما کمک می‌کند.

ویدُوین چطور به جذب مشتریان شما کمک می‌کند؟
ویدُوین چطور به جذب مشتریان شما کمک می‌کند؟

ویدوین با جمع‌آوری همه تخفیف‌های اینترنتی شامل کد تخفیف، پیشنهادهای تخفیف‌دار، جشنواره‌ها، کمپین‌ها و رویدادهایی که فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌دهند و ایجاد یک بانک اطلاعاتی معتبر، در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین مراجع تخفیف‌های اینترنتی است. کاربرها می‌توانند با مراجعه به ویدُوین از همه این تخفیف ها در سراسر کشور مطلع شده و به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. اما طرف دیگر پلتفرم ویدُوین، کسب‌وکارها هستند. با توجه به اینکه یکی از شعارهای مهم ویدُوین، ایجاد بستری برای توسعه کسب‌وکارهاست در این مقاله توضیح می‌دهیم که ویدُوین در حوزه کسب‌وکارها چه فعالیتی انجام داده و چطور به جذب مشتریان شما کمک می‌کند.


قدم اول: ثبت نام در سایت و ایجاد پروفایل اختصاصی 

روند فعالیت ویدوین برای کمک به توسعه کسب‌وکارتان را خودتان آغاز می‌کنید. این سایت برای تمام کسب‌وکارها امکان ثبت‌نام رایگان را فراهم نموده است. پس از پرکردن فرم، پروفایل اختصاصی به شما تعلق خواهد گرفت که از طریق آن می‌توانید کسب‌وکارتان را به کاربران سایت ویدُوین معرفی کنید و با نمایش لوگو، به معرفی کوتاهی از کسب‌وکارتان بپردازید. پروفایل شما در ویدُوین به رایگان در کنار برندهایی مانند پروفایل دیجی کالا، پروفایل مستر بلیط، پروفایل فیلیمو، پروفایل گاج مارکت، پروفایل داروکده، پروفایل پینکت، پروفایل مدیسه و بیش از 500 پروفایل دیگر در ویدوین قرار خواهد گرفت.


قدم دوم: درج پیشنهاد، کد تخفیف یا رویداد شما

در قدم دوم باید نوع تخفیفی که از سوی شما برای خریداران مشخص شده را انتخاب کرده و فرم مربوط به آن را پر کنید. ویدوین تخفیف‌های عرضه شده در بازار آنلاین را در 3 دسته کد تخفیف، پیشنهاد تخفیف و رویداد دسته‌بندی می‌کند و تخفیف شما باید در یکی از این قالب‌ها در ویدوین عرضه شود. در کد تخفیف شرایط استفاده و میزان تخفیف را از قبل تایین میکنید و در صورت استفاده کاربر، بخشی از هزینه خرید او کسر خواهد شد. کدهای تخفیف معمولا تاریخ انقضای مشخصی دارند. برای ایجاد یک کد تخفیف در ویدُوین باید قابلیت استفاده از این کد پیشتر در فروشگاه آنلاین شما تعریف شده باشد تا کاربر بتواند کد را در باکس ویژه قرارداده و تخفیف فعال شود. پیشنهاد تخفیف نیازی به کد ندارد و در واقع تخفیف‌هایی را که از قبل روی کالا یا خدمات سایت خودتان اعمال کرده‌اید، معرفی می‌کنید. پیشنهادهای تخفیف می‌توانند همیشگی بوده و یا تاریخ انقضای مشخص داشته باشند. رویدادها شامل فعالیت‌ها و برنامه‌های جدید کسب‌وکارها است که به صورت دوره‌ای در قالب مسابقه، سرویس جدید، اخبار و اطلاعیه‌ها و .... برگزار می‌شود. در ایجاد یک رویداد شما اطلاعات کامل، شامل نوع، شرایط، محدودیت‌ها، بازه زمانی و سایر اطلاعات مورد نیاز را بر روی سایت ویدوین بارگذاری می‌کنید.


قدم سوم: اطلاعرسانی به کاربران

با تأیید ویدوین، تخفیف یا رویداد ایجاد شده توسط شما بر روی سایت ویدوین نمایش داده شده و با این کار فرآیند اطلاع‌رسانی آغاز می‌شود. تخفیف‌ها در وب‌سایت ظاهر شده در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله فروشگاه اینترنتی، خدمات آنلاین، غذا و خوراکی، مد و پوشاک، کتاب و آموزش، آرایشی، بهداشتی و سلامت، سفرو گردشگری، فرهنگ و هنر، خدمات سازمانی، ارتباطات و پرداخت، تخفیف گروهی، حمل ونقل شهری و برنامه و بازی موبایل قرار می‌گیرد.

کدهای تخفیف با برچسب «کد تخفیف» و با رنگ صورتی، پیشنهادهای تخفیف با برچسب «پیشنهاد» و با رنگ بنفش و رویدادهای تخفیفی با برچسب «رویداد» و با رنگ نارنجی در سایت نمایش داده میشوند می‌شوند. ویدوین برای راحتی کاربران همیشه جدیدترین کدها، پیشنهادها و رویدادهای فعال و معتبر را در صفحه اول سایت نمایش می‌دهد.

 

چنان‌چه پروفایل کسب‌وکار شما توسط کاربرانی در سایت ویدُوین دنبال شود، آخرین  تخفیف شما به محض ایجاد در ویدُوین به اطلاع آن‌ها خواهد رسید، همچنین کاربران امکان دیدن جدیدترین، پربازدیدترین و بالاترین تخفیف‌ها را داشته و در صفحات مجزایی از تخفیف‌های دائمی و تخفیف‌های لحظه آخری مطلع خواهند شد.


قدم چهارم: انتخاب از سوی کاربران

وجود کاربران برای ویدوین بسیار حیاتی است و به همین جهت سایت ویدوین تا حد زیادی کاربرپسند طراحی شده است و کاربران بعد از انتخاب تخفیف مدنظرشان، به‌راحتی آن را در اختیار خواهند گرفت. نه تنها ویدوین امکان ذخیره‌سازی و نگهداری تخفیف‌ها و رویدادها را به کاربران می‌دهد، بلکه امکان دنبال کردن کسب‌وکار مورد علاقه‌شان را نیز در اختیار آن‌ها می‌گذارد. بازدیدکنندگان که از تمام امکانات ویدوین به‌صورت رایگان استفاده می‌کنند، در رونق کسب‌و‌کار شما و محبوب شدن تخفیف شما نقش مهمی خواهند داشت. آن‌ها نه تنها با امتیازدهی، میتوانند امتیاز کسب و کار محبوب خود را بالا ببرند، بلکه با اشتراک‌گذاری تخفیف‌ها و معرفی آن‌ها به دوستان و آشنایان خود به آن‌ها جهت انتخاب بهترین گزینه برای خرید یاری رسانده و با این کار به توسعه کسب‌و‌کارهای محبوب‌شان نیز کمک می‌کنند.

 

قدم پنجم: حضور مشتری در وب سایتتان

مشتری که با همکاری شما و توسط ویدوین جذب شده است، منتظر ارائه خدمات شماست. هنرمندی مدیران کسب‌وکار این است که افراد جذب شده را به مشتری و حتی مشتریان وفادار کسب‌وکار خود تبدیل کنند. بدون شک کیفیت خدمات شما و نحوه ارزش‌گذاری به مشتری از راه‌هایی است که بسیار به کارتان می‌آید.



مقاله قبلی

به مشتریان مان کد تخفیف بدهیم یا نه؟

مقاله بعدی

ارائه کد تخفیف از نظر اقتصادی چه توجیهی دارد؟

جمعه، 01 آذر 1398 12:00