کد تخفیف چیست و چه مزایایی دارد؟

با حضور کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها و ارائه خدمات و محصولات بی‌شماره صورت آنلاین، بسیاری از مردم این روزها برای خرید کالاهای مورد نیازشان دیگر از خانه بیرون نمی‌روند و با مراجعه اینترنتی به این کسب و کارها کار خود را انجام می‌دهند.

کد تخفیف چیست و چه مزایایی دارد؟
کد تخفیف چیست و چه مزایایی دارد؟

با حضور کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها و ارائه خدمات و محصولات بی‌شمار به صورت آنلاین، بسیاری از مردم این روزها برای خرید کالاهای مورد نیازشان، لباس، بیمه کردن ماشین و خانه‌شان، گرفتن آژانس و تاکسی، خرید مایحتاج آشپزخانه و حتی میوه، دیگر از خانه بیرون نمی‌روند و با مراجعه اینترنتی به این کسب و کارها کار خود را انجام می‌دهند.

احتمالا شما هم برای خرید کالا، گرفتن تاکسی، تماشای فیلم، خرید کتاب و ... هر کدام یک گزینه در ذهن‌تان دارید، دیجی کالا، اسنپ، فیلیمو، گاج مارکت و ... همه و همه گزینه‌هایی اند که در خدمت شما هستند. اما از قدیم گفته‌اند که خرید با تخفیف لذت دیگه ای داره؛ همه ما عادت داریم که بعد از انتخاب کالای مورد نظرمان با فروشنده حرفی از تخفیف بزنیم و از او درخواست تخفیف کنیم، این شاید عادت بیشتر ما باشد. در خرید اینترنتی هم این موضوع و درخواست تخفیف صادق است. خیلی از ما بارها و بارها شده که مثلا سبد خرید خود را در یک سایت خرید اینترنتی با کالاهایی که می‌خواهیم، پر کرده‌ایم و هنگام سفارش آن کالا و دیدن قیمت نهایی، به این فکر کرده‌ایم که کاش می‌توانستیم فروشنده را ببینیم و از او درخواست تخفیف کنیم.

همین عادت ما باعث شد تا سایت‌هایی به این فکر بیفتند که کدهای تخفیفی از همین کسب و کارهای آنلاین را جمع آوری کرده و در دسترس کاربران قرار دهند، یکی از این سایت‌ها، ویدوین است که کد تخفیف بسیاری از این کسب و کارها را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

شاید بگویید که شما عادت به تخفیف گرفتن ندارید یا اصلا فکر کنید که بودجه‌تان هم به اندازه نیازتان است و هیچ مشکلی برای خرید کالا یا دریافت خدمت مورد نظرتان ندارید، چرا کم‌تر هزینه نکنید؟ چرا نباید هر زمان که مثلا قصد خرید از دیجی کالا را دارید، کالای خود را با هزینه کم‌تری بخرید و بقیه پول خود را صرف تفریح دیگری کنید. استفاده از کد تخفیف هیچ ربطی به میزان درآمد و پول شما ندارد، اساسا خرید با تخفیف لذت بیشتری دارد، حتی میلیونرها هم دوست دارند کالا و خدمات خود را ارزان‌تر دریافت کنند و بخرند؛ این موضوع اصلا با فقیر و غنی بودن آدم‌ها رابطه‌ای ندارد.

پس ایده خوبی است که قبل از هر خرید  اینترنتی از هر فروشگاه اینترنتی، سری به ویدوین بزنید تا اگر کد تخفیفی وجود داشت که می‌توانستید از آن در خرید خود استفاده کنید، خرید خود را با تخفیف انجام دهید تا هم لذت یک خرید اینترنتی و راحت را ببرید و هم شوق همیشگی همه ما برای گرفتن تخفیف را داشته باشید.

استفاده از کد تخفیف توسط کاربران به کسب و کارها و صاحبان آن نیز انگیزه و دلگرمی می‌دهد تا با شوق بیشتری به کار خود ادامه دهند و کسب و کار خود را توسعه دهند؛ همچنین ارائه یک کد تخفیف باعث می‌شود کسب و کارها بدون دلیل قیمت خدمات و کالای خود را پایین نیاورند و تنها با آن کد تخفیف به کاربران امکان می‌دهند تا بتوانند ارزان‌تر از بقیه به خدمات و کالاهای آن کسب و کار دسترسی داشته باشند.

استفاده از کدهای تخفیف ارائه شده توسط کاربران و میزان استفاده از آن‌ها راهنمای راه کسب و کارها نیز می‌شود، آن‌ها با ارائه کد تخفیف می‌توانند بفهمند کدام کالا یا خدمات شان بیشتر مورد استقبال کاربران است و به آن نیاز دارند. با این راهنمایی درست و دقیق، کسب و کار آنلاین می‌تواند برای ادامه راه خود برنامه ریزی دقیق‌تری داشته باشد تا به موفقیت‌های بیشتری برسد.


مقاله قبلی

نکاتی که هنگام استفاده از کد تخفیف باید به آنها توجه کنید

مقاله بعدی

انواع تخفیف‌های اینترنتی در ایران

دوشنبه، 22 مهر 1398 10:53