سرویس‌های ایرانی تماشای آنلاین فیلم و سریال

هرچند رفتن به سینما یکی از تفریحات بسیار لذت‌بخش است اما گاهی اوقات هیچ چیزی جای مبل خانه‌تان را برای شما نمی‌گیرد. علاوه بر این تماشای فیلم به صورت آنلاین هزینه فیلم دیدن شما را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. با خرید یک کد اشتراک و مصرف حجم کمی از اینترنت می‌توانید تعدد زیادی فیلم یا سریال ببینید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت ویدوین از خرید تخفیف دار کد اشتراک سرویس‌های آنلاین فیلم استفاده کنید.

سرویس‌های ایرانی تماشای آنلاین فیلم و سریال
سرویس‌های ایرانی تماشای آنلاین فیلم و سریال

بعد از یک روز کاری پرمشغله، خسته از سر کار به خانه برگشته‌اید و دوست دارید بقیه روز را روی کاناپه یا مبل راحتی استراحت کنید! در این مواقع هیچ‌کس نمی‌تواند شما را برای بهترین تفریح دنیا هم که شده از روی مبل خانه بلند کند. یکی از بهترین سرگرمی‌های که می‌تواند در این مواقع به داد شما برسد تماشای فیلم در خانه است. برای این سرگرمی کم‌هزینه شما تنها چیزی که نیاز دارید یک سیستم پخش تصویر و یک مودم است. یکی از راه‌های دسترسی بی‌دردسر به آرشیو بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها استفاده از سرویس تماشای فیلم آنلاین است. با تماشای آنلاین فیلم نه تنها باعث کاهش هزینه فیلم ‌دیدن خود می‌شوید بلکه می‌توانید به بهترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا دسترسی داشته باشید.


کاهش هزینه با تماشای آنلاین فیلم

سرویس تماشای فیلم آنلاین چند مزیت دارد. هرچند رفتن به سینما یکی از تفریحات بسیار لذت‌بخش است اما گاهی اوقات هیچ چیزی جای مبل خانه‌تان را برای شما نمی‌گیرد. علاوه بر این تماشای فیلم به صورت آنلاین هزینه فیلم دیدن شما را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. شما نه نیاز به خرید بلیط سینما دارید و نه نیازی دارید بابت دی‌وی‌دی فیلم پولی بپردازید. با خرید یک کد اشتراک و مصرف حجم کمی از اینترنت می‌توانید تعدد زیادی فیلم یا سریال ببینید. نگران مصرف زیاد حجم اینترنت هم نباشید، با خرید اشتراک ترافیک این وب‌سایتها نیم ‌بها و یا گاها رایگان محاسبه می‌شود. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت ویدوین از خرید تخفیف دار کد اشتراک سرویس‌های آنلاین فیلم استفاده کنید. 

حق انتخاب

 مزیت دیگر این سرویس‌ها حق انتخاب است. شما می‌توانید از میان تعداد بسیار زیاد فیلم بر روی این وب‌سایت‌ها، فیلمی مطابق با سلیقه خودتان انتخاب کنید و اگر فیلمی را نپسندید مجبور به ماندن در سالن و تماشای فیلم تا به انتها نیستید! می‌توانید به راحتی فیلم دیگری را برای دیدن انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید با کمک برخی از این سرویس‌های آنلاین، زمان دیدن برنامه‌های صدا و سیما را نیز مدیریت کنید. اگر به هر دلیلی موفق به دیدن یکی از برنامه‌های تلویزیونی مورد نظرتان نشده‌اید، نیازی نیست برای دیدن تکرار آن از تلویزیون برنامه‌ریزی کنید به راحتی از طریق یکی از این سرویس‌ها می‌توانید برنامه‌ها مورد علاقه خود را مشاهده کنید.


اگر یک فیلم باز حرفه‌ای هستید این وب‌سایت‌ها به درد شما می‌خورد

با گسترش هرروزه اینترنت در کشورمان شرکت‌های ایرانی بسیاری اقدام به راه‌اندازی سرویس تماشای آنلاین فیلمVOD (Video on Demand)  کرده‌اند که در اینجا برخی از بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. با وجود افزایش پهنای باند اینترنت و سرعت روزافزون آن، امروز VODها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در این وبسایت‌ها شما می‌توانید علاوه بر تماشای آنلاین فیلم اقدام به خرید آنلاین فیلم هم بکنید. در بسیاری از مواقع می‌توانید از مزیت خرید تخفیف دار فیلم‌های این وب‌سایت‌ها نیز بهره‌مند شوید. 

آیو

شرکت آیو که از سال 1394 اقدام به پخش آنلاین فیلم و برنامه‌های دیگری کرده یکی از قدیمی‌ترین‌ها در این عرصه به حساب می‌آید. وب‌سایت آیو علاوه بر پخش فیلم، برنامه‌ها و محتواهای مخصوص به خود را نیز پخش می‌کند که آن را تبدیل به یک شبکه اختصاصی کرده. از محتواهای اختصاصی آیو می‌توان به آیواسپرت (مخصوص برنامه‌های ورزشی)، آیوتون (مخصوص برنامه کودک) و آیوفیلم (مخصوص فیلم و سریال) نام برد. مخاطبین و مشترکین آیو همچنین می‌توانند برنامه‌های صدا و سیما را نیز از طریق آیو تماشا کنند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آیو این است که می‌توانید روی هر شبکه تا 14 روز عقب بروید و برنامه‌های روزهای قبلی را ببینید. آیو علاوه بر ستاپ‌باکس و تلویزیون‌های هوشمند بر روی تبلت و موبایل (ios و اندروید) هم در دسترس است.


کاناپه

اگر آرشیوی از فیلم‌های به روز دنیا می‌خواهید کاناپه این امکان را تا حدود زیادی برایتان فراهم می‌کند. در کاناپه آرشیو خوبی از فیلم‌های سینمایی و مستند و سریال‌ها و انیمیشن‌های خوب دنیا را در اختیار خواهید داشت. کاناپه که توسط شرکت صباسل آریا ارائه شده است تنها بر روی وب و سیستم‌های اندرویدی کار می‌کند. 

فیلیمو

یکی از بهترین و قدیمی‌ترین سرویس‌های آنلاین تماشای فیلم فیلیمو است. فیلیمو که در ابتدا زیر مجموعه‌ای از سرویس آپارات به حساب می‌آمد به صورت تدریجی از آن جدا شد و امروزه به شکل برندی مستقل به کار خود ادامه می‌دهد. استفاده از فیلیمو بر روی تمام دستگاه‌ها، از جمله موبایل و تبلت و لپ‌تاپ و تلویزیون و کنسول بازی امکان‌پذیر است. فیلیمو آرشیو بسیار خوبی از تمام ژانرهای سینمایی، سریال‌ها و انیمشن‌ها دارد و این امکان را برای مشترکین ایرانسل فراهم کرده که بدون نیاز به خرید اشتراک بتوانند از طریق فیلیمو فیلم ببینند. البته ترافیک استفاده بدون اشتراک تمام بها حساب می‌شود و شما با خرید اشتراک علاوه بر استفاده از ترافیک نیم ‌بها می‌توانید از دیگر تخفیف‌های فیلیمو نیز استفاده کنید. 

نماوا

وب‌سایت نماوا نیز یکی دیگر از سرویس‌های آنلاین تماشای فیلم است که انواع فیلم و سریال و انیمیشن های ایرانی و خارجی را به ‌صورت آنلاین نمایش می‌دهد. در این وب‌سایت شما به نسخه دوبله فارسی بسیاری از فیلم‌های خارجی دسترسی خواهید داشت. از آنجا که نماوا محصول شرکت شاتل است پس اگر از اینترنت شاتل استفاده می‌کنید نماوا این مزیت را برای شما دارد که با خرید اشتراک از ترافیک رایگان استفاده کنید.


فیلم‌ نت

از دیگر سرویس‌های آنلاین پخش فیلم و سریال فیلم‌ نت است. فیلم‌ نت از سال 1394 کار خود را در پخش آنلاین آغاز کرده و تا به امروز یکی از بهترین ارائه کنندگان خدمات در این زمینه می‌باشد. یکی از ویژگی‌های فیلم‌ نت فعالیت گسترده در زمینه سینما است. به طوری که در این وب‌سایت شما می‌توانید به برنامه‌های اختصاصی حول سینما و نقد فیلم دسترسی داشته باشید که به صورت اختصاصی توسط فیلم‌ نت تهیه و منتشر شده‌اند. فیلم نت نیز تنها بر روی وب و سیستم‌های اندرویدی در دسترس است.



مقاله قبلی

معرفی فروشگاه‌های کتاب الکترونیک ایرانی

مقاله بعدی

وبسایت‌ های ایرانی آموزش آنلاین

شنبه، 10 اسفند 1398 10:02